Výlet ve sněhové bouři

17.02.2016 13:07

Jako malá jsem milovala, když jsme s Pionýrem chodili odlévat do lesíka stopy divé zvěře. A tak jsem si řekla, že to bude určitě super i teď s Turisťákem. A protože jsem  třicet let stopy neodlévala, nastudovala jsem si to na internetu. Zakoupila sádru a bylo to.

Jenže plány jsou jedna věc a skutečnost druhá. V den výletu nebylo počasí na odlévání stop zrovna ideální. Ono vlastně nebylo ideální na nic, jen na zalezení do postele s tlustou knihou a horkým kakaem J Ale my jsme i přesto vyrazili na vycházku.

Byla sobota 23. ledna a venku zuřila sněhová bouře. Nebylo vidět ani krok. Myslela jsem si, že žádné děti nepřijdou, ale přišly! Autobusem číslo 5 jsme dojeli k Lyžaři a odtamtud jsme se pěšky a pomalu vydali do Jihlavy.

Cesta nebyla náročná, jen ty stopy se odlévat nedaly. Pokud nějaké byly, zapadaly sněhem. Stopy se prostě lépe odlévají v mrazivém počasí.

Dětem sníh vůbec nevadil, spíš naopak. Válely se v něm, jedly ho, házely ho po sobě, zase ho jedly, prostě si ho užívaly.  A tak to má být.

Na Borovince jsme daly malou občerstvovačku, zablbnuli si ve skate parku u Kauflandu a ještě si u nás doma zahráli Matematiku v koste. I přesto, že se jednalo o matematiku, vyhrála jsem!!!

Děkuji všem zúčastněným za skvělou vycházku a Milušce za fotky, které najdete na Rajčeti.

Kontakt

Turisťák Seifertka ZŠ Seifertova 5
586 01 Jihlava
566 331 531 ketnerova@zsseifertova.ji.cz